zondag 25 april 2010

Iedereen bijna klaar....de files beginnen.

Wat een drukte gisterenavond. Jammer dat ik de fietstocht van Tussen Wal en Schip gemist heb- jullie moeten me met tips emailen! Bedankt Eb en Vloed voor jullie bericht....email adres staat bij mijn profiel. Iedereen schrikt en zwijgt als men weet dat ik aan het filmen ben. Wees niet zo verlegen!... Mijn Amerikaans accent hoor ik ook niet zo graag. Als de NOS volgende week naar je toe loopt met een microfoon heb je alvast kunnen oefenen met mij!


BV de Zeester bij zonsondergang...schitterend weer de laatste tijd - laten we hopen dat het doorzet.



BV Bierweg is ook ambitieus dit jaar...hun nieuw toren bij het plein zet ik vanavond op de blog.






En over ambitieus gesproken... BV Tussen Eb en Vloed was gisterenavond klaar met hun spectakel...

Een blikje bij BV het Kanaal

1 opmerking:

  1. Kan niet anders zeggen dan SUPER ziet er gewoon gaaf uit,ik heb het een en ander eens s,avonds bekeken jullie mogen echt trots zijn op wat jullie daar neergezet hebben,dikke PLUIM voor alle medewerkers en verenigingen en natuurlijk ook voor peter die alles zo goed in beeld en woord vertaald,en op dit blog hoor je niks van jou accent:-)ik hoop dat de konninginedag een erg zonnige dag mag worden zodat onze majesteit met haar familie wat extra de tijd neemt om al het moois te bekijken in wemeldinge
    nogmaals een DIKKE PLUIM voor al het werk.

    Sera

    BeantwoordenVerwijderen