maandag 26 april 2010

Alle BV's maken zich klaar voor de LICHTJES ROUTE!

Hebben jullie het interview met Remco gehoord vanochtend op Omroep Zeeland? Ik hoop dat ik Wemeldinge goed heb verkocht! Ik was bloednerveus maar denk dat is het goed gegaan. Je weet het nooit - misschien zie je me vanavond met Omroep Zeeland op sleeptouw. De komende avonden krijgen we een invasie van auto's die de Lichtjes Route gaan volgen....kijk op de site van de Oranjevereniging voor alle details http://www.oranjeverenigingwemeldinge.nl/
Hieronder BV het Schuttershof




BV Bakkersboogerd gisterennacht bij zonsondergang




BV Bonzijweg...ik moest een foto hebben van die boom...kerselaars overal in bloei in ons mooie dorp.



BV Oranjeboomstraat....één van de vele portretten van Hare Majesteit.



Kan iemand mij vertellen wat precies het verhaal hier achter is? Was dit een cadeau aan Koningin Juliana?

De olifant doet ook vrolijk mee - hier maar één van de kudde...geen officiële BV maar wat maakt het uit!


BV de Bierweg is druk bezig de laatste paar dagen.


BV Bierweg




BV Oud en Jong maakt het NOG mooier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten